Wednesday 21 September 2011

a bad day in september MAYBE.


YES, I AM! tapi semalam dan harap jangan jadi lagi :( aku tau itu mesti takdir yang dah ditetapkan sejak azali lagi kan. takpe, aku redha. korang boleh imagine, seorang sahabat accident sebab otw nak ambik korang dekat rumah? thank god, die panjang umur. hurmm. sepatut nya semalam hari yang happy ok sebab kite orang kelua tak pernah nya monyok, even aku ade prob banyak mana pon, aku tetap happy kan diri demi tak nak die bosan kelua dengan aku. maybe semalam hari yang tak berapa nak luck. she got an accident! aku punye happy bile die dah sampai rumah aku time nak amek aku, then bile die pusing belakang. what?! :0 macam nak pitam aku tengok siku die berdarah. dengan darah yang merah menyala. aku teros terdiam and aku tak tau nak buat ape. weh, kesian die! seriously. tapi yang buat aku macam geram kan, die boleh risaukan motor baru die tuh dari diri die. arghh! die macam tak perasan jeh luka die yang agak besar tuh. kawan, kawan. die boleh cakap 'meyna, motor baru aku nie weh (dengan muka sedih die) dah comot sebelah kiri macam mana nih' pelik sungguh, aku tau lah motor baru tapi nyawa lagi penting. hurm. motor boleh tuka ganti tapi kawan yang baek, nyawa die takan boleh tuka ganti. tambah tambah aku banyak gileh kenangan dengan die, dari sekolah sampai sekarang, memang tak heran lah aku paling sedih kalau jadi pape dekat die. selamat selamat, die tak teruk! aku tak penah join pbsm, aku tak tau macam mana nak rawat orang. tapi aku just try yang terbaek, pergi farmasi, belikan ubat, aku yang bubuh ubat and everything. even aku tak pro tapi mana sanggup tengok luka die terbiar jeh macam tuh. hello, bacteria okay! i hope u will get better soon. aminn. malam pulak, aku drive for the first time after dapat P. dekat kawasan situ situ jeh pon. bile jumpe jalan sempit, aku macam blurr tak tau nak buat ape. bodoh nye lah! dah laa jalan double line, kiri kanan ade kereta parking. eh fakk! arghh. then time tue banyak pulak lah kereta nak lalu, 3buah jugak laa. aku macam dah blur then dengan muka selamba TERgesel kereta yang sememang nya parking tepi jalan tuh. opss, seriously tak sengaja -.-' hurmm. confirm lah cuakkk, aku angkat tangan and say sorry dekat orang yang nampak. then aku bergerak pulang. kalau owner die nak carik, aitee bayar jelah. kereta babah pon bergesel sekali lah kan, corak terbentuk. aku just cakap sorry dekat babah, sebaek die tak marah. tapi babah tak mara? kenape ah? padahal aku dah buat kereta die tercalar kot. tapi mesti die macam bangkang jeh aku nak drive after this. takot barai agak nya. haha! alaa, come on laa. aku baru jeh dalam tempoh percubaan. sorry lah kalau jadi macam tuh, sape yang nak jadi macam tuh :( haish! sorry sorry sorry bah? harap harap tak jadi lagi lepas nih. aminn. paling tak bole blah, aku bawak adek adek aku, angah and yang paling kecik, namin. namin cuak gileh! kesian lah pulak, tapi sape suruh semangat nak ikut. haaa. angah macam biasa lah, susah nak tengok die menggelabah dan sebagai nya sebab die paling cool. jealous i uolls sebab aku paling kabut! adek laki aku, izzul satu satu nya yang bangkang gileh aku drive. die cakap die tak percaya aku boleh bawak even kereta tuh bergerak depan mata die. bia bia. lantak kau! lala- aku harap hari nih lebih tenang lah dari semalam. aminn.. aku anggap semua tuh new experience dalam hidup nie (:

No comments:

Post a Comment