Saturday 3 September 2011

2011 punya raya, hah macam inilah.

first aku nak cakap, assalamu'alaikum ;)) raya setelah umur aku dah capai 18tahun? huhh, malas nak cerita! cara macam terok sangat jeh. haha. raya macam biasa lah kan. bangun pagi, mandi. pakai baju raya lawo aku tuh:DD haih, bersyukur ade baka yang cantik cantik belaka. bhaha! eh eh, jangan melebih okay. yang baca nie lagi cantik dan rupawan lagi bagi jejaka. aww! tapi kan, duduk kampung panas jeh. macam lahar kott. aku bangun tido macam baru lepas berjogging. aku macam pelik, tido sambil berlari ape? tapi takpe, biarkan ia nya menjadi misteri. HAHA! 4h 3m dekat perak:) best lah jugak sbb bersyukur ade kampung kan. seronok bukan tak seronok. tapi paling seronok bile mule mule sampai, line maxis tayah cakap lah penoh nye. bajet pakai itu 'berry' line konon dah berubah. sakkai! hahaha. dah berape jam aku dekat sana, damnn! makin lama makin sikit. apahal?! :|  aku makin tak tentu arah tapi apa kan daya, nak tak nak, aku kena redha weh. line makin teghok!! dan line teros berubah perkataan 'SOS' kepale hotak die lah kan. aku nie bapak setia gune line die. boleh pulak bantai coverage lem lem lem. tukar network karang, hah jangan.. aku nak jeh tukar pakai network capital 'C' tapi aku sayang lah number nih:( tak, tak sanggup. i love you double 6 and double 2! hehe. nak show full number memey tak ah. *bajet hot jeh -.-' tah pape! dan tak habes habes* haih. aku tak lah berjalan sangat time raya. aku nie kan bekorje, ate, dudok rumoh lew. ahahh! ok nampak sangat dah macam nak failed loghat tuh, enough meyna. adek adek aku seronok tak terkata, biasa ah budak budak, duet raya berkepuk. tengah kaya kan diorang sekarang. kalau nak rompak, hah, budak budak leteww yang jadi mangsa. jangan lah, negara malaysia nie negara aman:)) hentikanlah! eh patriotik lah?:DD hah, sekali hari merdeka kan:) nice! sesungguhnya raya tahun nie bermakna bagi aku sbb ade dua perayaan. itu jew! sbb laen, baju raya aku lebih lebih pulak dah. paling tak percaya, aku sanggup beli shawl color pink and kasot color pink jugak. what? aku sendiri tak percaya sbb aku memang anti habes dengan color jambu tuh! weh, girlie gile doh. tpi ape boleh buat, nak matching punye pasal =.=' sanggup! sanggup sangat;D klahbhaii.

No comments:

Post a Comment