Monday 12 September 2011

'P' dalam genggaman!! fuhhh, finally!!

ha ha. wah wah, sumpah aku rasa happy gileh sebab dapat lesen P. even dalam tempoh percubaan tapi sekurang nye aku dah ade lesen yang sah. good job amaleena :D act kan, nak buat lesen nie amek tempoh kejap jew aku rasa. ikot orang yang amek lah kan. macam aku nie lama sebab repeat bhg.dua. alaa, yang bukit, parking dengan 3penjuru tuh! mula mula amek aku failed dekat bukit. dulu mama amek pon failed dekat bukit. and die pon lulus buat kali kedua. seeeeee, dah nampak sangat i anak mak uolls! lalala. tapi aku puas hati sebab aku rasa ape aku buat time bhg.dua semalam perfect :D derr, tang buat 3penjuru aku kena u-turn plak. memang mencabar lah kan. lepas dah lepas 3penjuru, aku pon senyum nampak gigi ah dekat jpj tuh. die boleh tanya aku, suke kau kan. eh memey lah! penat weh kalau asyik nak repeat. lagi satu duet melayang. haihh! tapi aku bersyukur sebab kena amek dua kali jeh. buat nye kena repeat berkali kali sampai dah tak mmpu nak kire. hahh, lagi payah. babah bangga aku lulus, ohh thank you bah :) sebab aku anak perempuan sulung, aku rasa aku perlu ade lesen. mana tau tetibe ade emergency. time tue saya lah yang jadi penyelamat keadaan. heroinn! :D bhaha. ok dah perasan sangat dah tue. tapi paling penting and at the same time, my bestie, nina dengan zinn lulus jpj sekali :) weh, sahabat sejati tau kite orang. turn aku yang ke-31. haa, bawak tuah jugak number tuh. tapi perhatian amaleena, jangan caya lebih2 okay. k.h.u.r.a.f.a.t! haha. lepas balek lesen, aku pegi tengok movie dengan zinn. tengok 'hantu bonceng' yang orang ura ura kan best gileh tuh. bagi aku, tak best pon -.-' tak tau lah sama ada aku tak ade perasaan atau ape. tapi pada aku, biase jeh. the most important thing is i can't wait to watch 'raya tak jadi' :) haha! semoga lepas nie, aku dapat jadi pemandu berhemah di jalan raya. HAHA! bajet jeh -.-' kbhaii

No comments:

Post a Comment