Thursday 15 September 2011

Just For Both of You: ziela rahman & dayah zakaria.

kawannnnnnnnn, aku rindu korang ): dulu korang selalu ade time aku sedih, happy, nak hang out sesama. tapi sekarang semua SIBUK! aku tau kite dah separate, masing masing ade life sendiri kan. korang dah continue study, nov nanti aku pulak. aku rindu korang semua ): aku tak tau sapa nak jadi pendengar setia aku bile nak bercerita, sapa boleh teman aku bile aku nak nanges, bile aku bosan sapa yang nak teman aku hang out, nak melepak pulak takan sorang2, paling aku tak tau sapa yang boleh buat lawak spontan bile lepak dengan aku, sapa yang boleh teman aku gelak kuat kuat bile denga benda paling lawak ): aku rinduu, balek lah.. baru aku tau betape tak best nyeh bile dah habes sekolah. ade pro dan ade kontra nye. hurmm. aku sunyi weh, aku dah laa susah nak carik kawan baru, aku tak pandai nak bukak mulut nak bersembang bagai. bukan sombong tapi aku tak lah peramah macam korang semua. aku rasa macam aku sorang jeh sekarang. kadang aku duduk dalam bilik sorang2, before tido aku teringat korang. nak msg atau call, korang nak kew pick up atau on call dengan aku? aku tanak kacau korang sebab korang sebok study :) tapi jauh dalam sudut hati aku, aku teramat lah rindu korang!! tapi aku kena lah belajar hidup sendiri. sampai bile aku nak berkepit jeh dengan korang kan. dulu, habes sekolah kite mesti lepak mana mana, alasan utama, tension study padahal memang suke merayau. haha. aku rindu zaman sekolah. kite rehat sama sama, ade event kite duduk sama sama buat perangai macam budak darjah5 even dah form5. itu memang takan boleh berubah! :D sekarang nak jumpe hanya weekend jeh. sumpah bosan! aku pulak keje, bile korang ajak lepak kadang aku tak dapat lepak, kena kerja. sorry, aku nak lepak macam dulu tapi aku sebok jugak ): wehh, aku taip sambil menangis :'( korang tau kan aku sayang korang :( even terok mana kite penah gadoh, seriously takde sapa boleh ganti tempat korang. i miss everything in our friendship! i hope, we will be friend forever :))


         ♥DAYAH ZAKARIA♥          

 ♥ZIELA RAHMAN♥

No comments:

Post a Comment