Saturday 24 September 2011

MALAM GUA MERIAH MALAM INI!

HEY! tido dah? tido sudeh? feel sleepy right now? or menantok gilew gilew? SEMUA PON BOLEH uolss! ok mlam nie aku sleep over rumah salah sorang bestie aku tapi die paling lama lah kenal dengan aku, almost 10years kite orang berkawan :) bukan benda simple ok, macam macam dah kite orang dah lalui. tapi aku paling beruntung sebab dia boleh go on dengan aku sebab aku paling kuat sentap dalam bersahabat. weh, gadoh sikit pon aku menanges ok. sebab nya, i heart my friends so much!! takde perkataan yang boleh diungkapkan untuk melambangkan betapa aku terlampau sayangkan sebuah PERSAHABATAN! nahh, macam biasa, aku hanya BER-webcam bawah 5x setiap tahun atau lebih tepat bawah 3x setahun. haaaa.      selamat mencuci mata okay :D
  


ziela, simpan lidah kau ok. meyna macam biasa, muncung sentiasa. next style please? erghh!



gile menggelabah kau ziela, aku tak rampas laptop kau lah doe. so please, behave perangai ok!  



ziela ayu weh, pewitt! meyna? annoyingggggg lah muke kau. argh!



alololo, comel nya kau buntal. HAHA! ops. putihkan? malas nak cakap. haha.



perlu kew buat pose menggoda? -.- geleman tau weh! ok nak cakap pasal muke meyna yang satu nie. muke nie paling selalu aku buat, aku dah terbiasa. ape benda sama ade best atau em tak best langsung, reaksi macam tue sentiasa akan muncul. i just can't get enough. tetibe jeh, sakkai! ahahh.



THIS IS MY FAV ONE! :DD
enough said fullstop.



first words, SEDAPPPPPPPPP! ziela sediakan untuk aku. untuk makan tengah malam. memang boleh menggemukkan. ye ye ye memang pongg. patut pon ziela sehat kan? no wonder lah. hee. aku makan takpe sebab untuk elak dari digelar jerangkung. syial kan sape panggel macam nie dekat aku? -.- its ok, mulut orang. awak semua, kite tido ok. dah masuk waktu sepatut nya untuk tido. merehatkan jasad untuk bagi ruang roh berkeliaran bebas merasai udara segar pepagi buta nie.

ohh sekian, assalamu'alaikum semua :) 

No comments:

Post a Comment