Monday 19 September 2011

PAGI YANG INDAH! bole laa..



H
.
U
.
J
.
A
.
N

bangun pagi pergi kerja.
iron baju kerja, tudung putih dan seluar macam biasa.
wear basic make up - compact powder, blusher, mascara and lip balm.
pakai tudung and belek muka depan cermin. ade anak jerawat baru nak membesar. shit!
isi air dalam botol tupperware, dah terbiasa bawak air masak. tak boleh buang habit tuh.
sampai pegi shopping mall pon aku angkut botol air. sometimes laa.
salam mama, cium pipi kiri kanan and say 'bye maa'
keluar rumah, bukak payung and redah hujan lebat.
laen ok, kasut? BANJIR! -.-
mama dah pesan pakai selipar tapi aku degil. so mendapat lah.
naek bas RAPID U88, perghhhhhhhh macam nak beku.
sebaek aku tabah tempuh segala ujian :D
masuk kerja awal, punch card awal :) ohh best.
esok cuti, yes yes yes.

orang laen sedap tido kan, aku punye lah berperang bagai meredah hujan.
seriously, aku jealous tengok orang boleh tidur nyenyak. rasa nak rembat suruh buat kerja.
 its ok, itu lah dipanggel TANGGUNGJAWAB amaleena :)

No comments:

Post a Comment