Sunday 18 September 2011

paling paling paling sayang!


Bak datang cerite pasal BB. i'm truely in love with this smartfone! i have one :) even tak canggih macam TORCH, tapi sekurang nya aku ade. mana tau akan datang pakai teros yang new model punye. haaaaaaa :D mule mule nak beli aku macam kabut gileh sebab time tue aku macam nak sangat pakai xperia x10 yang ala ala iphone tuh. tapi tapi bile tau BB banyak gileh advantage, aku macam dah huru hara nak choose mana satu. aitee! aku memang failed bile buat pilihan. tapi aku tetap suke ape aku pilih dan ape aku dah ade sekarang. bersyukur sangat dah. paling awesome, aku beli pakai duet sendiri sebab sekarang aku dah kerja since habes sekolah last year. dan memang aku akan kenang sepanjang hidup lah kan. macam2 aku dah beli pakai duet sendiri salah satu nya fone nie lah. first time jadi milik aku, aku memang happy sangat :) tetibe jadi speechless! oh myyyyyyyyyyy goddddddddddddd :0 tapi korang tak tau ape jadi lepas tuh. aku macam nak menangis guna. sebab nya, tak faham. macam2 nak kena setup. masa tuh, rasa macam nak campak pon ade. apahal lah kan. sepanjang hari aku mengadap benda alah tuh! buang masa? tak lah, sebab dah aku suke. bile dah seminggu pakai, baru lah aku faham sikit demi sedikit. dapat lah ade fb, twitter and bbm dalam tuh. haa, yang nie seronok tahap pertama. seronok tahap kedua tak tercapai lagi, sebab check in ntok fb tak dapat gune lagi. vavii! yang ketiga tak best, bb world app aku tak boleh log in lagi sampai sekarang dan sebab tue jugak theme aku maseh membiruuuu. gileh paling hodoh argh! nanti lah hantar kedai suruh setup kan. aku dah laa blurr pasal hape bende nie sume. masa pulak takde. haihh! tapi aku tetap happy sebab bbm lah, aku dapat sorang schoolmate yang tak pernah tego aku dekat sekolah tapi die rembat bb pin aku and kite org dah kawan. see, merapatkan silaturrahim. die cakap takde aku sunyi, bbm aku pon sunyi takde kau, M.S.F.Y (nama bbm die) :D haha! kawan bbm aku tak lah ramai mana tapi ade lah daripada tak ade. haha! then aku jugak jadi makin close dengan WENA AZARI. act, die nie aku kenal dari fb, then boleh tersangkut rapat sampai sekarang. tak sangka, satu perubahan untuk diri aku sebab aku susah nak rapat dengan somebody selain dari bff aku yang sedia ada. wahh! dan yang sememang nya aku dah berkawan since last year, AZZAM ABDULLAH. die nie kawan aku yang kenalkan. and aku boleh go on, die pon okay berkawan. aku jadi selesa and just keep it up lah. die paling banyak ajar aku pasal bb nie. dari mule aku pakai sampai sekarang. die dah macam prof aku. hahah! tapi baek kan tolong kawan? :) i really appreciate. satu lagi yang best, boleh pakai pelindung badan untuk bb macam macam. hahah! tk boleh blaa pelindung badan! i have one pink color (tibe tibe aku demam beli color pink), one green color (kadang malas pakai sebab tengok macam color toyol), and lastly my fav one, color black with the bling bling. it's something like diamond but not a real diamond laa weh! and aku jadi addicted nak kumpul lagi banyak collection colors. tak tau kenape aku boleh jadi macam gileh, letak nama untuk bb aku nie. but it's just a simple name. BABY BERRY! sometimes i call baby, sometimes i call berry. thats why nama tue wujud. gedik kew nama tuh? entah, tak rasa pulak macam gedik. bia bia. yang paling kenyatan, i can't live without u!! hurm, sehari tak tengok, rindu setinggi gunung. sehari tak pegang and gune, kosong nye hidup. ape ape aku buat mesti ade kau, memang aku tak boleh takde kau. you are my life! so please jangan barai and jangan buat perangai. i♥u!

2 comments:

  1. nama ku diseru. thanks am. iloveyou. terharu woo :))

    ReplyDelete
  2. haha! sob sob. jangan nak mengade terharu bagai. haha! me too ♥

    ReplyDelete