Tuesday 27 September 2011

SOALAN BODOH NYEWWW!

We never knew or we never learn how stupid questions we ask every single day of our routine life. Haaaa, meh reading ramai ramai :D

*Bila orang nampak kau baring tutup mata:
S: kau tidur ke?
J: tak laa, aku training macam mana nak mati nanti.


*Imagine kau bawak tv yang rosak jumpa technician suruh repair, dia mesti tanya jugak:
S: nak repair tv ke?
J: tak laa, aku bosan bosan, so saja aku bawak tv ni jalan jalan sini.

*Bila time hujan kawan kau nampak kau keluar, dia tanya:
S: kau keluar time hujan ni?
J: eh tak laa, hujan nanti baru aku keluar.

*Time kau baru bangun tido, terus si bodoh tanya kau:
S: kau dah bangun?
J: ish, aku tengah tidur sambil jalan lah bodoh -.-

*Kawan kau call fone ruma kau:
S: mana kau?
J: sini bus stop :/

*Diorang nampak kau keluar dari bilik mandi basah2:
S: kau baru mandi ke?
J: mana ade, aku jatuh dalam lubang jamban tadi.

*Kau berdiri tunggu lif di tingkat paling bawah sekali, diorang tanya:
S: going up kah?
J: eh tak lah, aku tengah tunggu apartment aku turun bawah ni (y)

*Boyfie kau pergi rumah kau bawak 1jambak bunga. and kau lagi mau tanya dia:
S: ehh, bunga ke tue?
j: tak laa ling, paku pakis dengan kubis laa nie X_X

*Kau didalam toilet, pintu berkunci, ada gak orang ketuk pintu and dia tanya:
S: ada orang tak?
J: (suara cute) mana ade orang, taik yang bercakap nie!!


Sememang nya SEMUA soalan yang paling mengundang.
tapi kalau pikir pikir balek, setiap orang laen sifat nya.
sometimes benda dah tau ditanya banyak kali sebab perlukan kepastian okay (termasuk aku)
DAN
ade jugak orang yang sememang nya kuat loya bughok dalam dunia nie tengah permainkan korang.
kalau jumpe spesies macam nie, andai tak kuat dari segi mental aku rasa boleh give up and akan jadi lah macam nie 'lu dah maen gileh dengan gua, gua saba ade tahap doe' HAHA!


P/S: aku rasa mental aku paling kuat sebab kawan aku sume ade simptom loya bughok paling mencabar nak handle. THUMBS UP to: dayah, ziela, nina, nyimas, zinn, sue, qiela, miera, nisa. takde ayat yang boleh disebut melainkan aku bahagia dengan korang :)) bye.

No comments:

Post a Comment