Saturday 24 September 2011

NAK JUMPA SEKALI, boleh tak? :D




ADMIRE DIA!!
FULLSTOP.
KENAPE?
TENGOK SENDIRI DAN BOLEH JUDGE KENAPE AKU ADMIRE DIA.
ape yang jadi mesti ade sebab, dan sama dengan ape yang aku admire.
for sure akan ada sebab.
yang aku nampak bile pandang dia, PALING STYLE depan mata aku!
aku tak pernah kenal dia tapi disebabkan cara dia pakai shawl,
dari situ, BARU aku kenal.
and tanpa internet aku takan kenal siapa HANA TAJIMA♥







 p/s: admire seseorang  bukanlah satu kesalaahn pon. dia buat aku pandang ke hadapan, bukan berada
       ditakuk yang lama.  first time aku pakai tudung, ade jugak yang suruh bukak. dia cakap "serious
       kampung oh" ok, kalau aku kampung, KAU? konon open minded sangat lah. geli mak! ade jugak yang
       cakap "beb, pakai tudung tak boleh nak style, pakai ketat sikit kena kutuk" sampai ade lagu minah
       tudung. pena dengar? aku dengar masa sekolah dulu. kalau bab lagu, aku memang akan dengar sama
       ada cepat atau lambat.
     
ok read this, just be ourself!
jangan dengar cakap orang lain.
bia kan jeh.
mulut orang takan boleh tutup.
kalau banyak sangat kita nak kesah pasal orang laen, ape jadi dengan diri kita.
kurung diri sebab tak tahan diri kena kutuk?
nak sampai macam tuh?
ohh I AM NOT!
zaman dah maju, manusia pon makin maju.
ikot kata hati yang baik baik.
bila dah penat berkata kata, manusia akan diam.
jangan risau ok, hari ini kita kena kutuk, satu masa nanti kemungkinan kita akan dipuji.
insyaallah, assalamu'alaikum :)



No comments:

Post a Comment