Thursday 22 September 2011

Jangan Jadi Macam Nie Okay, MASYARAKAT TAK SUKA!


_ _ _ _ ! fill in the blank please.
aku paling benci bile aku kena jadi HIPOKRIT.
dan penyebab aku jadi hipokrit:
~sebab nak hadap manusia annoying yang suke ikot kepalahotak die. shit yg 1.
~sebab nak jaga hati manusia yang hari hari menyusahkan hidop orang laen. shit yg ke-2
~sebab tak nak cakap lepas, dan bagi orang benci degan kita. shit yg ke-3.
~sebab tak nak ade orang tak puas hati dengan kita. shit yg ke-4.
~sebab manusia sememang nya berbagai perangai. shit yg ke-5.
~sebab tak nak ade yang masam muka. shit yg ke-6.
macam nak continue sampai shit yang ke-50+ -.-'
tapi MALAS!
SEMUA NYA SEBAB NAK JAGA HATI ORANG LAIN!
memang berkicap lah aku kena hadap orang macam nih.
aaarrrggghhh! (aku tak suke perasaan macam nie)
mama pernah cakap yang aku panas baran .
EH MANA ADE OKAY! tanak dengar, bia bia.
"ma, kalau orang panas baran. dah lama orang bertekak dengan die. tapi tak kan?"
sabar separuh dari iman kan?
okay, takde ape yang aku mampu buat melainkan sabar.
jadi, kena sentiasa sabar sebab kalau tak sabar iman teros zero.
BYE!



No comments:

Post a Comment