Sunday 23 October 2011

ADDICTED WITH RED COLOUR! :DD


                                                                  
       AKU SUKA PAKAI FLAT SHOES. SEMEMANGNYA SANGAT COMFORT! (Y)





JEJAKA, I LOVE ROSE! *jejaka jugak yang di mention haha*






KALAU BOLEH NAK PAKAI SHAWL MERAH EVERYDAY.
sampai kawan2 tanya, takde shawl lain keh? =='
bia biaaaaaaaaaaaaaa.







DAPPPPPPP WEH! FOR SURE, AKU MEMANG NAK MAKAN LAGI.
masa makan, practice makan sambil pejam mata. haha. feeling lah gileh!






WOAH! NAK PAKAI NIE BOLEH? SEKALI JIEWW. hehehe.
tak semestinya pakai supra, minat justin bieber.
menyampah okay.





CAN I HAVE THIS FOR MY FUTURE BFF?
pergh-lishh *muka cuteee*
walaupun color hitam nampak swift lagi menawan tapi aku tetap nak merah.
i don't care!





SKINNY? pfttt -.-
aku perlukan paha yang lebih isi sikit untuk menampakkan bentuk kaki yang lawa.
jangan sekali pandang umpama tiang di jalanan.
amagaddd! jangan lah sampai macam tuh. hahah



baca sini baca sini, korang mesti tertanya kenapa aku letak semua benda warna merah. itu merah ini merah. dah kenapa lah kan. di sini saya ingin menyatakan bahawasanya saya memang dah tak boleh lari dari warna merah. lagi menyala lagi menarik. FANATIK doee! bila orang tanya 'eh cantik kan pink?' aku hanya mampu jawab 'comel, hah memang' itu setakat di bibir. tapi dalam hati begini jadi nya 'PINK? :O WEH, TUH COLOUR KONON SWEET, TUH COLOUR BUDAK2 YG GILE PINKY FOREVER AND EVER, TUH COLOUR BINATANG HIDUNG TERBUKAK LUAS TUH, TUH COLOUR YANG AKU PALING TAK MINAT, lastly I LOVE RED sebenarnya! 


P/S: aku sanggup beli shawl pink sebab nak match kan dengan baju raya for this year. act, baju kurung tuh white colour tapi ade sulaman pink pink sikit and then mama suruh beli shawl pink. ohh paling terpaksa masa tuh. aku pernah pakai sekali jeh. tak tau nak pakai bila lagi? ==' takpe, angah sudi pakai. hehehe. tolong elakkan pergi kawasan yang banyak lembu and kawan2 seangkatan nya untuk tidak disodok. sayang punggung kan? haha.

No comments:

Post a Comment