Tuesday 23 August 2011

SELASA yang tak meriah! erghhh.

Pagi pagi dah bangun lambat! apahal lah kau nie meyna?! whats wrong dear! :@ no, i dont know! nak kata bunyi alarm tak sedap, eh tak mungkin lah kan sbb aku bwat bunyi alarm lagu hqll bagi pulak 'kuingin kamu by romance'. (maybe terasa dengan die semalam bwat telinga aku tetibe pekak plak pagi nih, pfftt -.-') then dah siap bagai, datang pulak H.U.J.A.N! ok aku macam seronok jeh kan kena redah hujan pepagi hari. da laa kasut tak ganti baru lgi nih. gile kau, dah boleh masok air kot. haihh, dah gaji tak tuka sape suroh kan. mendapat lah banjir dalam kasot aku. its okay, khamis nie aku nak jugak tuka. no matter what happen!! nak BERsaleh aje kalau bercakap. hehe. even eng aku tak power macam AININA abdullah iaitu merangkap kawan baek aku se se sangat♥  tapi aku try improve ok. takan nak denga jeh orang BERspeaking bagai. aku pon nak jugak:) yela, akan datang nnti dah ade anak. bwat nye anak aku tanya macam macam, tak ke parah aku nak jawab. budak makin lama makin cerdik dew, aku tanak lah tunjok kebodohan aku nnti. bhaha! kenape pasal anak pulak dah? =.=' menggatal argh kau nih meyna kan! ade keh aku nak charge fone, charger boleh patah! what the?! gile argh, aku memang tak boleh hidop tkde fone. so, kalau dah charger patah memang tak bercharge lah baby aku:( tpi ntah macam mana aku dah jadi pomen (mekanik) jap, boleh pulak gune. hebat? eh mana ade, baru sikit je tuh. banyak lagi boleh show off! hahaha. dah siap ape semua, salam mama cium and berangkat lah ke tempat kerja:)) *aku tak suke lambat sbb aku agak huru hara* itu sahaja.  

No comments:

Post a Comment