Monday 22 August 2011

sebab utama ade bende alah nih!

god, aku ade blog dah? ;0 ok tayah nak rasa diri hebat sangat padahal baru je nak kenal erti 'BELAJAR'. sebelom nih penah buat tapi masa tuh macam bebodoh je nak guna -.-' kesian kan? tak tak jangan kesian, aku dah besa:) kadang kadang bile nak bercerite tak semua boleh denga. ok now, aku dah ade kawan baru. so aku just cerite pape jela dekat sini kan. nak baca, baca. tanak baca ape ade hal. kesah pulak aku? bhaha. *macam ade jeh nak baca blog kau meyna* hehe. teman untuk mendenga aku bercerite sememang nya sentiasa ada. TAPI kite takan tau sama ada mereka ikhlas kah atau tidak kah? hurmm. dats why blog nie tercipta. aku tau kawan kawan sentiasa ada tapi aku dah tak sanggup nak bagi korang tadah telinga denga cerite aku yang agak mengusutkan korang. maybe akan ade yang cakap 'tak meyna, mana ade bosan. aku sentiasa ade ntok kau:)' yeah i know, kawan kawan gua memang heart gileh dekat gua! gua pon sama jeh. tkde diorang, apelah makna persahabatan kan kan kan:D nak bercerite dekat mama, segan lah. takan pasal life aku pon nak story. takpe ma, nnti dah ade calon, orang bawak jumpe teros ok:D dah mule menggatal kan, belaja pon belom start lgi. HAHA! sorry ma, orang tak penah menggatal tapi setakat cuci mata memang takan menipuu. ahahh. nak cerite dekat babah? erm erm erm, nnti laaa. haha. ok, angah paling setia denga cerite aku. adek aku number dua! aku sulung guys:) tapi semenjak dah habes skola, dah mule bekerja untuk cari nafkah diri aku. aku dah mula sebok! sebok! nak story gosip bagai pon tak sempat. ok i miss our memories together angah:( tapi sokay laa, aku dah besa. argh, pandai lah nak hidup! ok cukop setakat nihhh, fullstop bhaii......

No comments:

Post a Comment