Saturday 27 August 2011

Last Night:D

hello:) 3hari dah tak update, fuh sunyi sepi blog nih tanpa tuan tersayang! ehem, sbb semalam aku dapat mimpi blog aku rindu aku. so suwitt laaaaaa you. haha! now, i'm hereeeeeee. muahmuahmuah. nah kauuu! jom start? :) semalam tanggal 26aug2011 bersamaan hari jumaat adalah hari paling best untuk aku. nak tau kenape? just angguk ok:D sumpah takan dissapointed if korang baca. haha. bwat entah kali ke berapa, aku hang out dengan ziela, nyimas, mell (bf nyimas), farid and dayah for this year. sbb last year dah tak terkire kite orang hang out. hee;p nak lepak memang unplaned gileh. tah macam mana aku terbukak hati nak call ziela habes kerja. die pon dengan senang hati, deal nak kelua, siap suroh tetapkan masa dan tempat lgi. wah wah, pantang ajak eh! janji kelua pukol10 macam tue tapi pukol9 lebih dah bergema lagu "tonight (i'm lovin' you) dekat fone aku nie haa. selalu janji kel tapi semalam boleh pulak tepati janji. nak lelawa pon dah tak boleh. jeless leteww! ahah. then mcm biasa lah kan, nak kelua salam mama, tak sempat pulak salam babah, die dah kelua dulu pulak. mama pon ape lgi, start lah jadi 'inspektor' before aku kelua rumah, begini dialog nya:
mama: nak kelua pegi mana kak?
anak solehah jawab : pegi uptown kejap. (p/s: kejap aku paling teghok pon 3jam laa)
mama: pegi dengan sape?
anak solehah: dengan ziela, nyimas jeh. (tak tau pulak dayah and farid ade)
mama: balek pukol berape?
anak solehah: jangan risau ma, kejap jeh.
mama: yelah, pukol brape?
anak solehah: tak lambat tak cepat, dalam pukol2 *senyum tayang gigi*
mama: eh lambat nyeh?
anak solehah: mana ade, lambat kalau subuh. (haha)
mama: balek awal kak, lagi satu suroh ziela drive elok elok. dah malam nie, takot ade pembuli jalan raya
           pulak. faham faham jela zaman sekarang macam mana, awak tuh perempuan.
anak solehah: baiklah ma :)

hah, tue lah soalan mama paling familiar gileh setiap kali aku nak keluar. dah lali dah, its okay:) aku tau mama sayang aku. mak mana tak sayang anak:) dan anak mana tak sayang mak. dear mama, kakak akan jaga diri sehabes baek bile kelua mana mana pon. insyaallah:) bia bughok muke tapi baek perangai nye. kan? hoho. tapi aku tak lah buruk mana pon. bhaha! ily, mama babah:)

pegi uptown tak sampai 15minit pon weh, ziela dah beli eyeliner teros nak blaa pegi tmpt laen. kata nya uptown takde function -.-' ntah sejak bile uptown tue ade function pon aku tak tau lah. then lepak rasta, ttdi. diorang boleh amek seat paling gelap dan ceruk. aku yang makan nie, redha jela kan. macam tgok movie. haha! naseb tak tercekik. pfftt. selalu lepak aku order teh o ais, rm1.50 je. buat hilang dahaga jadi lah, padahal dekat rumah hari hari ade air tuh. ahah. makan pon selalu tomyam campur atau nasi pattaya, rm4.50 laa lebih kurang kan. semalam diorang bawak aku lepak sana, ok foine!! milo ais jeh dah rm4, nasi pattaya pulak rm6. diorang kata standard lah, wowowo! korang poket setebal karung padi boleh lah. aku senipis rantai emas jeh.  HAHAH! tak ah, mana ade. korang lagi masyuk. ahahh. stop talking about 'masyuk masyuk' ok. sbb nnti akan kelua words 'untunglahh' damn, paling bedebah ayat tuh. annoying gileh! erghh. lepak ttdi pon kejap jeh doee, then kite org balek laa doee. HAHA! tapi singgah karoke kejap. bukan ape, dah lama tak test suara. kawan aku lah, bukan aku! ahahh. ajak nyanyi dekat uptown tanak, tak maket lah ape lah. hamboiii demand betoi! dalam perjalanan nak pegi karoke kan, aku rasa banyak kali jugak lah mengucap, berzikir bagai dalam kereta. ziela bawak kereta macam hapee jeh, aku cuak sampai dah tak mampu bersuara =.=' sumpah weh, cuak habess. *ziela, please jangan repeat lgi, aku tak kawen lgi weh:D ahahh* ketara sangat dah bahaya die drive kan, tapi aku redha jela sbb jalan dah kosong. fuhh! lepak punye lepak, jam pon dah pukul2. so, beransur pulang lah kan. yang penting uolss, tak sampai subuh ok i kelua. tak tak tak ok! dats why i anak solehah. be jealous ok! haha. dah sampai rumah bukan lah penghujung nye. hee. on call lah kan sampai lebam dengan ♥ :)) hehe. sampai sini jelah kehidupan aku sampai hari jumaat semalam kan. semoga hari sabtu 27aug skrg lebih baek dari hari semalam. aminnn. btw, kehidupan aku cool en? tau dah, HAHA:D baek family, kawan kawan diorang paling penting, dan takan pernah aku delete macam tue jeh. aminn. The end!

No comments:

Post a Comment