Wednesday 24 August 2011

jantung, hati, paru paru. hah, nie lah:D

  • I LOVE YOU!
ok mari mari aku kenalkan diorang eh, karang sentap pulak sbb mak bapak dah bagi nama tapi aku anggap macam takde nama:

Pakai cardigan purple tuh nama die ZINNATON NUFUS. nama die pelik?! apahal nak kutuk kutuk pulak. pegi mam ah orang nak cakap ape. 'kata zin pada aku' dialog die, bukan aku yeh.

Pegang bola tuh SURAYA ANUAR. ok fine, die memang lawa! aku tak jeles tapi proud to be her friend. dulu die pendiam tapi sekarang muluttttttttt, macam ciiiiiBHAIII! hahah.

Pakai shawl 2ton color tuh NURUL AZMIRA. die paling rapat dengan aku masa sekolah. ape ape die lah jadi telinga palsu untuk denga prob aku. nice kan?:) yeah, memang pon! tapi sekarang jarang nak story sbb die dah continue study dekat politeknik ape tah tapi dekat kedah. untung jadi orand pandai;p

Hah, yang pakai lengan hitam ala ala muslimah tuh, NUR 'AININA. ok aku admire gileh dengan setiap words yang keluar dari mulut die. totally awesome! eng die aku takan boleh fight -.-' susah, payah. hesh! fyi, die paling hyper. agak agak nak jumpe katak liar dalam class, die lah orang nya:D *tak mengutuk ok, bgi tau jeh*

Ehem, yang pose macam orang saket pinggang tuh paling menarik antara yang ramai ramai nih *muka bongkak* die paling kurus and everything. i heart her so much! tak pernah berkurang. HAHAH!

Konon pakai superman tuh, nama die NUR kew NURUL ah? tapi ade AQILAH! beb, macam mana boleh lupe -.-' hish! die kelaka weh. Sampai aku denga cerite die pon rasa nak letop muke bangga die tuh. haha. tapi serious, makin layan die, makin tak betol.
  • Diorang classmate aku yang paling happening lah sepanjang sekolah:)) thank you cos always by myside.

No comments:

Post a Comment