Thursday 3 November 2011

I want a nice emotion not a bad feeling, pls lahhhhhhhh

    MENGHITUNG HARI T_T

1BULAN 16HARI LAGI..

Apa akan jadi?


Aku akan jejak kan kaki. yelah, dekat mana? dekat situ --> POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH, SABAK BERNAM. Boleh bayangkan tak apa perasaan aku saat ini? waktu ini? sebenar nya aku nervous. tah pape tah. nak pergi study pon nak nervous. ish! eh tapi seriously aku macam berdebar jeh. hari hari macam tuh, bila tetiba teringat politeknik. amagadd. dada terus berombak, nak nangis. aku tak tau lah kenapa aku macam sentap sangat padahal nak belajar bukan berperang. ini yang aku tak faham betol nih. sampai barang barang nak bawak pergi sana pon aku tak prepare lagi. aku boleh keluar pergi tengok movie, aku boleh keluar pergi melepak lelame, aku boleh keluar pergi shopping complex semata mata boring nak jalan jalan TAPI bila nak beli barang untuk study jeh seriously mood aku hilang. apahal kau nie amaleena? ==' takde mood nak study keh? tak lah, aku memang nak study pon tapi arghhh aku tak tau lah kenapa aku macam berat hati nak pergi.


SEBAB BERAT HATI:


- MAMA!!!!!!!! T_T mama adalah best friend forever aku dari dalam perot lagi. guys, i need her everyday in my life. bangun pagi nampak muka mama sebab mama yang kejutkan aku. keluar toilet lepas mandi nampak muka mama sebab mama sibuk dengan mesin basuh. nak keluar rumah salam mama, cium pipi mama (tk pernah keluar rumah tanpa salam, rasa serba salah lagi pun dah biasa) nak duit jeh mama mesti jadi orang pertama yang aku mintak (takut lah mintak dekat babah. haha) kalau bergaduh dengan adik beradik atau kawan kawan, aku memang akan bercerita dekat mama. bila aku stress, mama yang tenangkan aku. kalau lapar sangat, mama yang masakkan untuk aku (memang hari hari. haha) kalau nak mintak pendapat, iye mama memang akan jadi orang penting yang bagi pendapat dulu. kalau nak beli barang memang selalu terjadi macam tuh ok. masa sakit, mama lah yang tolong ambil kan air makanan ape semua. alasan tak larat kan. hehe. masa sekolah bila aku keluar, adik semua keluar, mama call aku suruh balik sebab dia sorang dekat rumah. see, aku jugak yang akan jadi peneman mama. paling best bila mama tak pernah lupa aku, walaupun aku balek kerja lambat. dia tetap tinggalkan makanan untuk aku. (semua mak buat benda sama ok) rutin harian aku tak lain tak bukan bersembang dengan mama, kadang kadang sampai dia dah tak larat bukak mata pon aku gagah lagi bercerita dan mama pon gagah bukak mata nak dengar lagi. haha. aku tau aku tak pernah berjauhan dari family. tapi aku kena belajar berdikari k. aku tau aku rapat dengan mama babah tapi sampai bila nak berkepit. aku tau tanpa mama aku sunyi bhai sebab takde teman yang sudi teramat sangat nak dengar apa aku nak cerita. aku tau aku mesti rindu paling hebat lah dalam sejarah hidup aku. aku tau aku mungkin nangis, bukan mungkin tapi iya sudah pasti kot (malas mengaku tapi macam hampir kan) hehe. yang penting aku tau apa perasaan aku.



BAYANGKAN YANG INDAH INDAH DEKAT SANA OKAY.
*sedapkan hati, tenangkan hati*

No comments:

Post a Comment