Friday 23 September 2011

SERONOK TAK TERKATA!

Aku rasa macam dah lambat jeh nak update pasal nih sebab jadi malam tadi. argh, bia bia. aku dapat call free 50min and 100sms dari maxis. ok baek dah tuh! terharu.. kan bagos macam tuh dari rembat aku punye credit dulu kala. rasa macam nak tuka pakai sim card laen tapi tak tak, i tak mampu tingalkan maxis. i sayang maxis ok! tak kesah lah maxis nak heart aku atau tak. nvm! haha. apakah perasaan anda bile dapat benda free yang tak terjangka? atau yang tidak dapat dijangka? aku rasa soalan number2 lagi ok bahasa KOT. jangan hancurkan BM meyna, ohh please. perasaan aku BLURR. kalau yang kenal aku, okay korang boleh bayang macam mana muka aku bile blur. sampai ade yang cakap, tampar nak? act, tak lah comel mana muka blurr aku tapi diorang jeles kot sebab tak boleh tiru jadi macam aku. HAHAH! geli bile baca? ok blah, tanak kesah. hahah. aku mengaku, muke aku bile blurr, sampai sometimes aku pon dah tak mampu nak tengok dekat cermin. kadang2, aku annoying jugak dekat diri sendiri. tapi tapi, what can i do! i just love to be myself uolls. haha. dapat pon 50min jeh kan kan. aku pon macam bajet bajet jeh time nak call SIAPA? otak aku plak tibe tibe terpikir, ok nak call bestfrendforever aku or boyfrendforever pon bolehh. hello, sama je kan selagi aku tak letak perkataan, SPECIAL bf dekat depan words tuh. sbf? forget it! fututre meyna, go go go :D haaaa, tuhhhh dia. nampak sangat dah aku mempunyai cita cita dan mempunyai arah tuju untuk masa depan *itu ayat masa buat karangan dulu, saja nak repeat balek. walau karangan tak mampu beat ainina (bestie) punye marks tapi aku rasa dah cukup memadai* clap clap clap. secara tiba tiba and unplained habes, aku call aqil and nisa. dua dua kawan. eh memang lah, takan tiba tiba nak cakap dengan bieber pulak? -.-' sorry, aku tak tau kenape, tapi pernah one day tuh aku TERRRRRRstalker bieber. aku tak tau sama ada aku mimpi di siang hari atau ape. sebab aku pernah cakap dekat kawan kawan aku "sorry babe, tak minat bieber lah" diorang faham. macam biasa. sebab ape jadi pon, farid kamil sentiasa yang pertama. hahaha. yang nie memang aku tak boleh nak menafikan nya. hah! tipu lah if takde yang minat mana mana artis selama hidup. minat je, tak sampai berangan nak kahwin pon. die tak pandang aku weh, sigh sangat sangat. hahah. tak habes habes dengan FK!! WEH, DIE KACAK GILEH YANG TERAMAT SANGAT DALAM LAGENDA BUDAK SETAN! arghhh, rasa macam nak tarik shawl jeh bile tengok die berlakon. macam dah histeria kan? -.- hahah. seriously, aku dah banyak gileh melalut. jauh nye nama korang berdua. sorrayyy? haha. on call dengan aqil, ok berbual macam biasa. and then gelak buat kali pertama, kali kedua dan sampai ke berape ntah. die bercakap dengan aku, tapi die tak faham ape aku cakap. sbb yelah, sikit sikit gelak. then, bile dah puas bahan each other. ok aku blaa, nak mandi. time tuh da pukul12 tengah malam. baru nak mandi? dah biasa. macam dah tak boleh kikis habit tuh. then macam biasa, even dah 18tahun ke atas. mama and babah yang selalu paksa pegi mandi. "kak, mandi lah dah pukul berape?" "kak, tak elok mandi malam sangat" okay laa, okay laa, aku mandi. then aku call nisa lepas tuh. on call dengan die aku macam jadi menggila tetiba. eh, aku tak tau kenape. setiap manusia yang cakap dengan aku mesti nak gelak. cakap depan depan tayah cerite lah, kalau boleh aku rasa macam nak tunjal sorang2 suruh diam. last sekali diorang akan cakap, meyna kau nie gile -.-' FYI, MAK AKU LAHIRKAN AKU NORMAL OK! DIE TAK PERNAH ADE GANGGUAN JIWA TIME PREGNANT KAN AKU. tue jeh nak bagi tau. dah capslock, kalau tak nampak, korang yang bermasalah bukan aku act. nisa cerita everything pasal new life die dekat campus johor die tuh. die cakap pasal cost hidup lah, ape lah, itulah inilah, blablabla. ape die cerite sentiasa akan diakhiri dengan gelak tawa yang riang. bahagia betol cakap dengan aku haa? hahahaha. eh serious aku terhibur gile berborak dengan kau semalam. i want more bebeh!! haha. tempoh 45min cakap dengan kau, puih puih tak cukup. i want more but i cant sbb maxis takde share dengan babah aku. so, birthday aku NEXT YEAR nnti, aku call lageyyyyy sampai fone kau kena rampas satu malam sebab gelak macam orang gileh. apa bebudak sekarang cakap, heavenn habess! hahah.
                                                               -just crap the scene last night-
EHEM EHEM. hari nie satu hari aku menghadap blog HANIS ZALIKHA! disebabkan aku still baru lagi so aku macam batak baru nak tau die blogger paling famous. aku tak sempat khatam lagi blog die. baru sampai sept09. fuhh! bayangkan lah, aku menghadap dari pukul3.30 petang sampai pukul9.30 malam yang baru jeh beransur tadi. and aku still tak dapat habeskan satu blog die dalam tempoh satu hari. die best :)) die lawa weh:)) banyak yang aku suka bile baca blog die. layan habess. seorang anak muda yang boleh dikatakan sangat bertuah dalam hidup. besttt! walaupun tak kenal depan depan, tapi bile baca blog die aku rasa die menarik. eh bodoh lah korang, aku bukan lesbo okayyyy! tapi no wonder lah kenape blog die boleh dikatakan famous :) biasa nya perempuan mesti cepat jealous bile tengok orang laen lagi bertuah and yang paling officially, bile tengok sorang perempuan lawa. ini memang selalu sangat aku tengok.

for gurl out there, lawa atau tak bukan penyebab untuk kita rasa rendah diri atas muka bumi nie. ingat tuh!
JADI DIRI SENDIRI, ELAKKAN HIPOKRIT!
paling penting,
BUANG LAH DENGKI YANG BERMAHARAJA LELA DEKAT LUBUK HATI KORANG YEWW.
thats all and goodnight♥

No comments:

Post a Comment